Regulamin Sklepu Central-Service
WARUNKI OGÓLNE
1. Przed dokonaniem zakupu prosimy uważnie przeczytać treść regulaminu, a następnie zaakceptować postanowienia w nim zawarte.
2. Sklep umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem internetu lub telefonicznie.
3. Klientem naszego sklepu może zostać każdy, kto ukończył 18 lat i posiada zdolność do czynności prawnych.
4. Do każdego zakupu wystawiana jest FV.
5. Wszelkie opisy zawarte na naszej stronie są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bez zgody autora jest zabronione - ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 r., Nr 24, poz. 83 ze zmianami).
WYSYŁKA:
1. Zakupiony towar wysyłamy KURIEREM lub POCZTĄ, możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie firmy.
2. Wysyłamy paczki na przedpłatę - przelew na konto firmowe, za pobraniem, lub - po wcześniejszych ustaleniach - z odroczonym terminem płatności.
3. Zakupiony towar wysyłamy najczęściej w ciągu 24 godz. (pobranie), najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od momentu wpłynięcia pieniędzy na nasze konto (w przypadku opóźnienia z nieprzewidywalnych powodów, informujemy Klienta drogą mailową lub telefonicznie).
REKLAMACJE:
1. Zakupiony towar podlega zwrotowi w przypadku jego wady fabrycznej, nie wynikającej z użytkowania zakupionego produktu.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne niezwłocznie powinien się skontaktować z nami telefonicznie, drogą e-mail, lub przez GG- nr telefonu i adresy dostępne na stronie w zakładce "KONTAKT".
3. Wadliwy produkt klient powinien odesłać pod adres SERWISU GWARANCYJNEGO, zamieszczony w Karcie gwarancyjnej, lub na adres sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Reklamowany towar należy przysłać na własny koszt. W przypadku uznania reklamacji koszty wysyłki sprzętu zostaną zwrócone.
Prosimy o staranne zapakowanie produktu wraz ze wszystkimi dodatkami, które klient otrzymał przy dostawie. Prosimy również o dołączenie kopii dokumentu zakupu i możliwie szczegółowy opis zaistniałej wady.
4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 - 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania sprzętu na magazynie), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
6. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, po jego naprawie ponosi sklep.
UWAGA!
Jeżeli sprzęt dotrze do serwisu sprawny, a jego nieprawidłowe działanie było spowodowane uszkodzoną instalacją lub powstało z innej przyczyny leżącej po stronie Kupującego kosztami transportu obciąża się Klienta sklepu, a towar odsyłany jest za pobraniem, gdzie kwotę pobrania stanowić będzie koszt wysyłki.
7. Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności przedstawiciela firmy realizującej dostawę.
8. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie sprawdzenia przesyłki w obecności przedstawiciela firmy realizującej dostawę. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z przedstawicielem firmy realizującej dostawę protokołu reklamacyjnego.
9. Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie lub drogą mailową w terminie 14 dni od dnia wydania Klientowi Produktu.
Równowartość zwróconego towaru otrzymuje Klient w terminie 14 dni (od daty rozpatrzenia reklamacji) przelewem na podany rachunek w banku lub przekazem pocztowym.
UWAGA!
Przed wysyłaniem towaru do sklepu, konieczne jest zgłoszenie tego zamiaru drogą mailową lub telefoniczną. Zastrzegamy sobie możliwość nie odebrania przesyłki, o której wysłaniu nie byliśmy wcześniej poinformowani.
Warunkiem zwrotu jest posiadanie i przesłanie kopii wystawionego przez nas dokumentu zakupu!
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
10. Użytkownik sklepu jest zobligowany do zachowania w tajemnicy danych swojego konta (login, hasło) dzięki którym osoby niepowołane mogłyby się dostać do konta. Jednocześnie jest odpowiedzialny za ewentualne skutki wszystkich czynności jakie zostały wykonane z użyciem przekazanych przez Użytkownika danych.
11. Użytkownicy sklepu internetowego mogą umieszczać opinie i komentarze oraz sugestie dotyczące sklepu pod warunkiem ze ich treści nie są wulgarne, obsceniczne, niecenzuralne lub niezgodne z prawem. Zastrzegamy sobie zmianę lub całkowite usuniecie treści nie spełniających powyższych warunków.
12. Dołożyliśmy starań aby opisy i fotografie towarów były jak najpełniejsze i najdokładniejsze. Jednakże nie gwarantujemy, że są one kompletne i w pełni oddają wygląd towarów.
13. Umowy zawierane w sklepie, zawierane są zgodnie z aktualną ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
14. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Handlowego i nieodzwierciedla stanów magazynowych, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.
15. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszego regulaminu. Każdy Klient przed wysłaniem zamówienia zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu i jest każdorazowo związany z postanowieniami Regulaminu w chwili dokonywania zamówienia.